0 Items
Selecciona la pàgina
Esteu a: Inici > Notícies > Arrenca el programa de transformació digital per a les empreses del sector turístic, hostaleria i comerços de la Ràpita

Arrenca el programa de transformació digital per a les empreses del sector turístic, hostaleria i comerços de la Ràpita

Arrenca el programa de transformació digital de la Ràpita organitzat per l’Estació Nàutica, amb la col·laboració de l’Ajuntament de la Ràpita i l’Escola Pons. El curs pretén oferir a les empreses del sector turístic, hostaleria i comerços tots els instruments necessaris per digitalitzar el seu model de negoci i així, augmentar la seva competitivitat digital. El projecte està subvencionat pel Consorci de Formació Contínua de Catalunya. 

El president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà, destaca que “aquesta subvenció del Consorci de Formació Contínua de Catalunya permet invertir en la generació de recursos digitals i preparar-nos per a les necessitats d’adaptació digital actuals i futures”. Barberà expressa que “l’Estació Nàutica segueix enfocada a donar eines de millora a les empreses locals”. Per la seva banda, l’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, es mostra agraït amb “l’esforç de l’empresariat per aprofitar el curs de transformació digital” i apunta que “és un àmbit imprescindible per a l’actualització de les petites i mitjanes empreses”. 

A causa de la situació de la pandèmia de la covid-19, el curs s’imparteix en modalitat d’aula virtual i per tant, no hi ha limitació d’alumnes. Aquest canvi permet que les inscripcions romanguin obertes i es puguin inscriure més alumnes un cop iniciat el curs. Les inscripcions s’han de fer mitjançant el correu electrònic: formació@escolapons.cat. El curs finalitzarà el 14 d’abril, tal com estava previst.

En la formació, de 105 hores i organitzada en set accions formatives, es parlarà sobre Internet, servidors i estructura web; implementació del sistema de gestió web; ecommerce i publicació; i gestió de la reputació online i fidelització del client. A més, també s’ensenyarà a crear continguts webs, a planificar l’estratègia digital i a definir, implantar i monitoritzar l’estratègia.