La Ràpita es promociona a la 49 edició de la fira de turisme més destacada de l’estat espanyol (FITUR) a través de l’estand de les Terres de l’Ebre de la Diputació de Tarragona, en la qual es participa en format córner. La delegació rapitenca, formada també pels responsables de l’Estació Nàutica i l’alcalde de la Ràpita, va mantenir diverses reunions amb agents turístics, com ara Segittur, i amb proveïdors tecnològics per tal de seguir innovant en la comercialització dels productes turístics.
L’alcalde fr la Ràpita, Josep Caparrós, destaca que “poder-nos promocionar un any més a FITUR ens dona l’oportunitat de seguir potenciant la Ràpita com un destí de proximitat i de qualitat, i de relacionar-nos amb empreses del sector turístic per impulsar el teixit empresarial de la Ràpita”.
Per la seva banda, el president de l’Estació Nàutica de la Ràpita, Joan Barberà, valora que “la tendència que hem observat enguany a FITUR és que des de les empreses turístiques hem de continuar treballant per digitalitzar-les i apostar per la sostenibilitat i la producció dels productes locals”.
A més, en la fira que se celebra a Madrid fins diumenge, l’alcalde també va estar present a la presentació de l’ampliació de la via verda del Val de Zafán a l’estand de ‘Caminos naturales’. En aquesta presentació es va exposar que, properament, a través dels fons Next Generation, aquesta via verda arribarà de Tortosa fins a la Ràpita.
Han estat un total de 26 municipis i ens turístics públics i privats de la demarcació de Tarragona, encapçalats pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, d’entre quals hi ha la Ràpita, els que han promocionat la marca Terres de l’Ebre i Costa Daurada a la fira. En aquest sentit, FITUR dona a conèixer els atractius d’aquestes destinacions, de la mateixa manera que ajuda a establir i reforçar aliances amb altres institucions i empreses en un moment en què l’objectiu del sector turístic a la demarcació és la fidelització del mercat nacional i estatal així com la recuperació de l’internacional.