El cap de setmana passat, la Ràpita va ser present a la Fira Internacional de Turisme de Navarra, Navartur, per reforçar la seva presència com a destinació turística i potenciar el mercat turístic de Navarra. Per a la Ràpita, Navarra és un dels principals mercats emissors de l’Estat espanyol, ja que hi passen un rellevant nombre de visitants.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, declara que “la presència de la Ràpita a la fira Navartur marca l’objectiu estratègic de penetrar a diferents mercats i ens permet continuar apostant per situar-nos com un destí turístic de qualitat i proximitat a diferents llocs estratègics de l’estat, com és Navarra”. Caparrós afegeix que “hem d’aprofitar totes les oportunitats per potenciar l’oferta d’experiències de què disposem a la Ràpita”.
És per això que el cap de setmana anterior es va desplaçar personal de l’Oficina de Turisme de la Ràpita per promocionar la destinació turística des de l’estand de les Terres de l’Ebre, gràcies al Conveni Córner engegat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que permet a diversos municipis de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre realitzar accions promocionals a les principals fires turístiques de l’Estat espanyol i d’Europa.
A la fira Navatur, el personal de l’Oficina de Turisme de la Ràpita va poder informar de primera mà sobre l’àmplia oferta de què disposem a la Ràpita i atendre el públic navarrès, molt interessat amb les possibilitats de fer activitats de natura al nostre territori. Aquesta fira suposa una oportunitat per promocionar l’arribada de turisme des d’una zona estratègica a nivell turístic.