Pla de Govern i Retiment de Comptes
El Pla de Govern és el document bàsic que guia les accions polítiques de l’Ajuntament durant el present mandat (2023-2027). Es tracta d’un pla que recull les principals línies d’actuació i projectes que s’impulsaran des del Govern Municipal de la Ràpita, més enllà de la gestió ordinària del consistori
L’equip de govern presenta en aquest document 118 mesures amb l’objectiu d’implementar-les durant l’actual mandat. El Pla de Govern 2023-2027 es complementa amb un anàlisi de les necessitats del municipi realitzat durant els primers mesos de govern.
El Pla de Govern divideix les accions en sis grans àrees:
- Gestió interna, transparència i participació ciutadana.
- Cultura, Festes , Identitat i Igualtat.
- Governació, Mobilitat i Ocupació via pública.
- Esports, Salut, Serveis Socials i Medi ambient.
- Brigada Municipal, Turisme, Comerç, Promoció econòmica i Urbanisme.
- Educació, Joventut i Noves tecnologies.