Personal de Confiança
Paula Ramírez Serra - Cap del Gabinet d’Alcaldia
Paula Ramírez Serra
Cap del Gabinet d’Alcaldia
Àrea depenent: Alcaldia
Funcions
- Assistència i assessorament a l’equip de govern en l’exercici de les seves funcions d’acció política i institucionals.
- Coordinació de d’equip de Promoció econòmica en la recerca de finançament i la planificació estratègica del municipi.
- Planificació i organització del recursos humans de l’Ajuntament.
- Acompanyament en la representació davant de les altres administracions i davant de les entitats i associacions de la Ràpita.
- Seguiment de les polítiques institucionals i de governança definides per l’equip de govern. Coordinació política de les àrees de govern.
- Seguiment del compliment del Pla de govern de propostes programàtiques pel mandat 2023-2027.
- Propostes de definició de les polítiques de projecció institucional i d’imatge de l’alcaldia.
- Col·laboració i assessorament en matèria de protocol, comunicació i difusió de l’alcaldia.
- Assessorament en la definició i supervisió de l’agenda de l’alcalde.
- Planificació i desenvolupament de l’assistència a la ciutadania.
Formació
- Llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UB
- Primer cicle de Publicitat i RRPP i Màrqueting i de Periodisme de la URV
- Postgrau en Disseny Gràfic i maquetació a l’escolaIDEP
Experiència laboral
- 2021-2023. Directora i tècnica de l’Agència de Desenvolupament del Montsià. Consell Comarcal del Montsià.
- 2020-2021. Tècnica del Pla de reactivació socioeconòmica del Baix Ebre. Consell Comarcal del Baix Ebre.
- 2017-2019. Tècnica de desenvolupament local al sector turístic “Projecte treball a les 7 comarques del Baix Ebre”. Consell Comarcal del Baix Ebre.
- 2013-2015. Project manager a l’Agència de traducció Lextrax SJT.
Retribució bruta anual: 46.000 €
Joan Ramon Balada Sánchez - Adjunt a comunicació
Joan Ramon Balada Sánchez
Adjunt a comunicació
Àrea depenent: Comunicació
Funcions
- Aprofundir en el coneixement de la institució, la seva cultura i els seus valors i identificar el perfil del públic a qui s’adreça i les seves necessitats.
- Estudiar, analitzar i supervisar la imatge de l’Ajuntament i el seu posicionament dins del seu sector.
- Establir els objectius de comunicació de l’ajuntament i fixar i supervisar les eines i estratègies que s’utilitzaran per aconseguir-los.
- Dissenyar i gestionar la comunicació interna i externa de l’administració, tan online com offline.
- Planificar, executar i supervisar campanyes de comunicació de nous serveis o activitats.
- Dissenyar l’estratègia publicitària i seleccionar els mitjans i materials més adients.
- Vetllar per les relacions amb mitjans de comunicació clau.
- Realitzar el seguiment de totes les accions de comunicació que s’estableixin i avaluar els seus resultats.
- Definir, posicionar i consolidar una marca o senyal distintiu que singularitzi un servei o organització i el diferenciï d’altres.
- Dur a terme esdeveniments singulars i accions puntuals.
- Promoure les iniciatives municipals.
- Interactuar amb tot el personal de l’ajuntament, en especial als òrgans directius, per conscienciar-los i fer-los partícips de l’estratègia de comunicació de l’Ajuntament.
- Proposar l’establiment d’aliances estratègiques en relació amb la comunicació corporativa amb altres organitzacions.
- Gestionar crisis de comunicació que es puguin produir.
Formació
- Batxillerat Artístic
- Grau superior de gràfica publicitària i disseny a Escola d’Arts Aplicades Llotja (Barcelona)
Experiència laboral
- 2022-2023 Assessor de màrqueting digital a Graftres Comunicació (Falset).
- 2019-2022. Director de projectes a Signum Fires (Lleida).
- 2012-2019. Freelance. Realització de projectes i campanyes publicitàries per a agències de comunicació i Tasques d’il·lustració editorial i tècnica.
Retribució bruta anual: 25.000 €