L’Estació Nàutica de la Ràpita ha rebut, aquest matí, el premi Jordi Cartanyà 2020 que atorga el patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, qui enguany ha premiat les iniciatives empresarials impulsades pel sector turístic de les Terres de l’Ebre i la Costa Daurada en el marc de la Covid-19. L’Estació Nàutica ha estat guardonada en la categoria de ‘Millor proposta d’eines i aplicacions tecnològiques per a la comercialització turística’ per la seva landing page que promou la venda d’experiències nàutiques com a regal a través de codis QR.
El lliurament dels guardons s’ha celebrat en l’esdeveniment ‘Som Turisme’ per reconèixer i donar suport al sector turístic. A l’acte han participat la presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, i la presidenta del Patronat de Turisme, Meritxell Roigé. A l’esdeveniment també hi ha assistit la vicepresidenta del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, Camí Mendoza.
El president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà, qui ha recollit el premi, expressa que “és un bon reconeixement a la feina que fem des de l’Estació Nàutica per aconseguir que els productes turístics estiguin disponibles en línia”. Barberà s’ha mostrat agraït amb el guardó i assegura que “continuarem treballant en la transformació digital perquè tot estigui ben accessible a Internet i es puguin comprar i regalar productes turístics”.
Per la seva banda, l’alcalde i regidor de Turisme, Josep Caparrós, exposa que “és un orgull que la Ràpita rebi per segon any consecutiu el premi Jordi Cartanyà, que és el màxim guardó del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, fet que significa que valoren els projectes que es tiren endavant des de la promoció turística de la Ràpita”. Caparrós ha afegit que “projectes com el d’enguany que potencien la digitalització i les noves eines tecnològiques per a la comercialització turística són el futur per a la Ràpita i per al sector”.
En l’edició anterior dels premis Jordi Cartanyà, la Diputació de Tarragona va premiar la Ràpita en la categoria litoral per la campanya de desestacionalització turística Temporada Alta (#LaRàpita365).