El darrer cap de setmana, la Ràpita ha estat present a la Fira Internacional de Turisme de Navarra, Navartur, per promocionar-se i situar-se com un destí turístic de qualitat i proximitat. Navarra és un dels principals mercats emissors de l’Estat espanyol, ja que hi passen un rellevant nombre de visitants a la Ràpita, i aquesta oportunitat permet reforçar la seva presència com a destinació turística i potenciar el mercat turístic de Navarra.
L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha assegurat que “és important la nostra presència a la fira Navartur perquè ens dona l’opció d’impulsar el teixit empresarial i potenciar l’oferta d’experiències que hi ha a la Ràpita”. Caparrós ha destacat que “seguim treballant per penetrar als diferents mercats de proximitat i posicionar-nos com un destí turístic de qualitat a diferents llocs estratègics de l’estat”.
Personal de l’Oficina de Turisme de la Ràpita s’ha desplaçat aquest cap de setmana per promocionar la destinació turística des de l’estand de les Terres de l’Ebre, gràcies al Conveni Córner engegat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, que permet a diversos municipis de la Costa Daurada i les Terres de l’Ebre realitzar accions promocionals a les principals fires turístiques de l’Estat espanyol i d’Europa.
A la fira Navartur, el personal de Turisme ha informat de manera propera sobre l’àmplia oferta d’activitats i experiències que es duen a terme a la Ràpita, a la vegada que s’ha atès el públic navarrès, força interessat amb les possibilitats de fer activitats de natura al nostre territori. Aquesta fira és una oportunitat per potenciar i incrementar l’arribada de turisme des d’una zona estratègica en l’àmbit turístic.