0 Items
Selecciona la pàgina
Esteu a: Inici > Notícies > La Ràpita explora noves accions de promoció per captar turisme britànic

La Ràpita explora noves accions de promoció per captar turisme britànic

La Ràpita està duent a terme aquests dies una nova acció promocional per eixamplar el mercat turístic, participant a la fira de turisme professional europea World Travel Market que té lloc a Londres. Turisme de la Ràpita, juntament amb l’Estació Nàutica, està present al corner del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona a l’estand de Catalunya, amb l’objectiu d’atreure l’atenció del mercat britànic i donar a conèixer la seva oferta als touroperadors per tal que la tinguin present quan dissenyen els seus productes. Es tracta d’incidir en la internacionalització per incrementar la demanda turística també fora de la temporada d’estiu. L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, ha assistit a la fira acompanyat pel president i pel coordinador de l’Estació Nàutica, Joan Barberà i Jordi López, respectivament.

I és que l’Ajuntament rapitenc i l’Estació Nàutica consideren que “la proximitat de l’aeroport de Reus, on arriben a operar 80 vols setmanals amb les illes Britàniques, i també l’agenda de vacances particular que té la societat britànica, distribuïda al llarg de l’any, són oportunitats a aprofitar que lliguen amb la màxima de la desestacionalització turística que perseguim a la Ràpita, on tenim esta necessitat fixada com una estratègia insistent de treball”, ha destacat l’alcalde.

De fet, la recentment presentada Temporada Alta, que obre tot un ventall d’activitats turístiques, especialment en el sector nàutic, per atreure visitants entre novembre i juny, cerca el mateix objectiu que es persegueix ara al World Travel  Market. Així ho ha destacat el president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà: “Vam veure que feia falta ampliar l’activitat a l’hivern per buscar una major estabilitat econòmica a través del turisme i això ens porta a la Temporada Alta i també hem vist interessant enllaçar-nos amb el mercat britànic, per això hem vingut a aquesta fira on es cuinen les ofertes turístiques de tot el món per analitzar com connectar-nos millor al mercat internacional”.

El contacte directe amb els touroperadors és una de les oportunitats que ofereix aquesta fira que reuneix a Londres 51.000 professionals procedents de 185 països.