La Ràpita potencia la digitalització del destí amb la promoció de les activitats turístiques als allotjaments del municipi. L’estació Nàutica de la Ràpita, conjuntament amb l’Ajuntament de la Ràpita, engega l’acció promocional de venda creuada amb l’objectiu de digitalitzar la Ràpita, donar visibilitat a les activitats que s’organitzen i dotar els allotjaments de recursos per informar els seus clients de l’activitat al municipi.
El president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà, apunta que “amb aquesta acció donem visibilitat a les activitats que es fan al destí, facilitem la venda online i afavorim que els allotjaments puguin donar informació de valor i amb descomptes per als clients”. Per la seva part, l’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, destaca que “seguim treballant per impulsar projectes que potencien la digitalització i les noves eines tecnològiques per a la promoció i comercialització turística que són el futur per a la Ràpita”.
Cada allotjament de la Ràpita compta amb un panell a recepció i un adhesiu a cada habitació amb un codi qr per potenciar la venda telemàtica des del sector hoteler. Cadascun d’ells, el Club Nàutic la Ràpita i Sant Carles Marina disposen d’un codi qr personalitzat, a través del qual els clients poden accedir a l’oferta d’activitats vigents a la Ràpita. Els clients d’aquests establiments disposen d’un 10% de descompte en les reserves que efectuïn mitjançant aquests codis qr.
L’acció engegada, que rep el finançament de la subvenció del Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya, permet als clients accedir a les experiències i adquirir-les de manera telemàtica i immediata a través de la central de reserves de l’Estació Nàutica.