La Ràpita signa el conveni Córner de les Terres de l’Ebre en la seva 14a edició impulsat pel Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona. L’acord preveu enguany la participació conjunta de 19 institucions públiques i privades -entre ajuntaments, consells comarcals, patronats o associacions- en un total de 6 fires nacionals, estatals i internacionals. A més, també inclou altres accions de publicitat als mercats més importants per donar-hi a conèixer els atractius turístics dels municipis participants. La inversió global i conjunta serà de 129.450€, dels quals la Diputació de Tarragona assumirà 99.750 €, xifra que representa un 77% del total.
La presentació del conveni Córner va tenir lloc ahir, 9 de febrer, a l’Antic Escorxador de Tortosa, actual seu de Turisme i del Museu de Tortosa, i va comptat amb la presència de l’alcalde de la Ràpita en representació del consistori. Caparrós afirma que “la signatura ens permet, a diferents administracions del territori i a la Diputació de Tarragona, sumar esforços i recursos destinats a la promoció del nostre municipi i del territori en els àmbits estatal i internacional”. L’alcalde afegeix que “la força d’aquesta col·laboració entre administracions permet fer campanyes de promoció i difusió del nostre destí més ambicioses que penetren en més intensitat als diferents mercats objectius que marquem”.
El conveni Córner preveu la participació dels signants a les fires Navartur, a Pamplona; B-Travel, adreçada al públic català; Fitur, de Madrid, i també en fires de producte: la Fio de Monfragüe, la Falsterboo a Suècia i la Delta Birding Festival, a les Terres de l’Ebre. Inicialment es preveia també la participació a la Fiets en Wandelbeurs, a Utrecht, i a l’Adventure Travel Show, a Londres -totes dues especialitzades en cicloturisme, turisme actiu i natura- però s’han cancel·lat.
Pel que fa a les accions de comunicació i màrqueting, cal destacar la promoció que es farà als mercats català i espanyol. Pel que fa al català, primer mercat de procedència, es duran a terme accions al llarg de l’exercici. Quant al mercat espanyol, es realitzarà una campanya multicanal al País Basc, Aragó, Navarra, Madrid i el País Valencià, amb l’objectiu d’aconseguir notorietat com a destinació i donar visibilitat a cada un dels municipis i sectors que hi participen.