Esteu a:
Inici > Notícies > L’Oficina de Turisme de la Ràpita aconsegueix la “Q” de qualitat turística
L’Oficina de Turisme de la Ràpita aconsegueix la “Q” de qualitat turística
L’Oficina de Turisme de la Ràpita ha obtingut la certificació del segell “Q” de Qualitat Turística. Es tracta d’un segell atorgat per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola que reconeix l’esforç realitzat per les empreses i institucions turístiques en la implantació d’un sistema de qualitat. L’Oficina de Turisme de la Ràpita, després d’un esmerat treball per complir amb les exigències del sistema de qualitat turística de l’ICTE, s’ha certificat amb aquest segell, sota el qual s’emparen el conjunt dels productes turístics que compleixen amb uns nivells de Qualitat exigits recollits en les Normes de Qualitat de Serveis i, que asseguren estar treballant en la millora continua dels mateixos a fi de complaure en tot moment les exigències dels seus clients.
Aconseguir aquesta Q turística també comporta l’obtenció de la certificació europea ISO 182001 de gestió.
A Catalunya són set les oficines de turisme que han aconseguit certificar-se amb aquest segell de qualitat. L’Oficina de Turisme de la Ràpita passa així a ser la única oficina de turisme que ostenta aquesta certificació de qualitat a la província de Tarragona. És un aval a la qualitat del servei i s’obté com un pas més en el camí iniciat per arribar a ser una referència en el sector.
La resta d’entitats certificades són l’Agència de Desenvolupament Econòmic i Turisme, l’Oficina de Turisme de L’Aeroport Girona- Costa Brava, la Santa Susanna, la De Tossa i dos de Lloret de Mar.