0 Items
Select Page
Esteu a: Inici > Notícies > L’Oficina de Turisme de la Ràpita renova la Q de Qualitat Turística i reforça l’atenció al visitant

L’Oficina de Turisme de la Ràpita renova la Q de Qualitat Turística i reforça l’atenció al visitant

La Q de Qualitat Turística avala aspectes com la professionalitat del servei, la informació clara i accessible, la millora contínua dels processos i l’atenció personalitzada

L’Oficina de Turisme de la Ràpita ha superat satisfactòriament l’auditoria de la Q de Qualitat Turística, un distintiu que acredita el compliment dels estàndards de qualitat definits per les normes UNE i ISO en l’atenció, la informació i els serveis que s’ofereixen als visitants.

Aquesta certificació, atorgada per l’Institut per a la Qualitat Turística Espanyola (ICTE), situa la Ràpita entre els pocs municipis de Catalunya que disposen d’una oficina de turisme amb aquest reconeixement, juntament amb l’Escala, Lloret de Mar i Salou.

Des de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de la Ràpita es valora molt positivament aquest resultat, que és fruit del treball constant de l’equip de l’Oficina de Turisme i del compromís municipal per oferir una atenció de qualitat, propera i adaptada a les necessitats de les persones que visiten el municipi. A més, la renovació d’aquest distintiu consolida l’aposta del govern municipal per un turisme responsable, ordenat i de qualitat, que posa les persones al centre i reafirma la voluntat de continuar millorant els serveis d’atenció turística del municipi. 

La Q de Qualitat Turística avala aspectes com la professionalitat del servei, la informació clara i accessible, la millora contínua dels processos i l’atenció personalitzada, elements clau per garantir una bona experiència als visitants i reforçar la imatge de la Ràpita com a destinació turística de qualitat.