0 Items
Selecciona la pàgina
Esteu a: Inici > Notícies > La campanya Temporada Alta de la Ràpita descobreix l’“exclusivitat” del delta a l’hivern

La campanya Temporada Alta de la Ràpita descobreix l’“exclusivitat” del delta a l’hivern

La temporada turística a la Ràpita s’allarga, un any més, amb la campanya Temporada Alta. La regidoria de Turisme de l’Ajuntament de la Ràpita i el teixit empresarial, agrupat a l’Estació Nàutica, impulsen aquesta iniciativa que pretén incentivar el turisme entre el 13 d’octubre i el 20 de juny. Durant aquests mesos, el sector turístic i nàutic de la Ràpita no abaixa la persiana i continua oferint tota classe d’experiències aprofitant el bon clima que impregna la badia dels Alfacs i el delta de l’Ebre al llarg de l’any

L’alcalde de la Ràpita, Josep Caparrós, i el president de l’Estació Nàutica, Joan Barberà, han presentat el cartell i el programa de Temporada Alta 2019-2020 aquest dimarts. Ho han fet al Musclarium, en plena badia dels Alfacs, i gaudint d’una temperatura suau i un sol radiant.

L’alcalde ha destacat que la campanya Temporada Alta respon a un dels objectius que es plantegen moltes destinacions de litoral: desestacionalitzar. “És gràcies a l’actitud proactiva dels empresaris de l’Estació Nàutica que és possible gaudir de la Ràpita els 365 dies de l’any”. “Que tothom tingui clar que quan vingui a la Ràpita, sigui el moment de l’any que sigui, trobarà activitats, esdeveniments, ofertes especials… per gaudir del nostre delta, la nostra badia, la nostra gastronomia i, en definitiva, de la Ràpita”, ha afegit Caparrós.

Més de 30 activitats

Per la campanya s’ha editat un cartell i també fulletons amb prop d’una trentena d’ofertes d’activitats, rutes i propostes que s’inclouen dins Temporada Alta: rutes per les muscleres, sortides en caiac, lloguer de taules de paddle surf, visites a les llacunes del delta, activitats de pesca turisme, cursos de kitesurf o vela lleugera…

Consulta les activitats i els serveis

El president de l’Estació Nàutica de la Ràpita, Joan Barberà, ha posat èmfasi en les possibilitats que ofereix el delta de l’Ebre i la badia dels Alfacs durant els mesos de tardor i hivern. “Hi ha un delta d’hivern que és desconegut; hi ha llocs especials, per sortir a passejar amb caiac, i que estan aïllats”, ha dit Barberà, tot afegint que els dies solejats d’hivern fan del delta i la badia “un lloc privilegiat i exclusiu”.

Un altre dels objectius d’aquesta campanya és traslladar al gran públic que el mar també és lloc agra

dable per gaudir a l’hivern igual que ho pot ser la neu i la muntanya, ja que requereix d’un equipament semblant (com pot ser el vestit de neoprè). Com recorda el president de l’Estació Nàutica, moltes empreses han fet l’esforç d’adquirir aquest material i el client ja només ha de llogar-lo. “Ens estem adaptant perquè tothom conegui aquest delta d’hivern. Sense deixar d’anar a llocs llunyans, hem de pensar que aquí a la vora tenim un lloc extraordinari que tots hauríem de fer servir”.

Des de la regidoria de Turisme de la Ràpita i l’Estació Nàutica també es preparen esdeveniments en paral·lel a l’oferta comercial. Així, la primera cita que cal subratllar al calendari és la Sant Sivestre Marítima (29 de desembre), on s’acomiadarà el 2019 amb un bany a la platja del Garbí, alhora que es farà un donatiu solidari. També cal destacar la neteja popular de la Punta de la Banya, la Festa de l’Ecoturisme, les festes de la plantada i de la sega de l’arròs i la Mostra d’Economia Circular de les Terres de l’Ebre.

Una campanya reconeguda

La campanya turística Temporada Alta – amb l’eslògan #LaRàpita365 – van guanyar el premi Jordi Cartanyà que entrega la Diputació de Tarragona durant la Nit del Turisme, celebrada el passat 21 de novembre. El Patronat de Turisme de l’ens supramunicipal va reconèixer l’esforç del sector turístic del municipi per desestacionalitzar la demanda i fer que la Ràpita sigui una destinació turística tot l’any.