Cartes de Serveis
L’Ajuntament de la Ràpita fa una aposta decidida per una gestió basada en principis de qualitat, transparència, participació ciutadana, ètica professional i responsabilitat pública, que ens situï davant la ciutadania com una administració responsable i competent. Per aquesta raó, s’ha iniciat un procés d’elaboració de Cartes de serveis com a instrument de gestió i millora contínua de la qualitat així com de diàleg permanent entre expectatives i prestacions.
Les Cartes de serveis són documents a través dels quals l’Ajuntament de la Ràpita informa a la ciutadania sobre els serveis públics que gestiona així com les condicions en què els presta, els drets dels ciutadans en relació amb aquests serveis i els compromisos de qualitat en la seva prestació. Així doncs, les Cartes de Serveis compleixen un doble objectiu:
- Facilitar als ciutadans l’exercici efectiu dels seus drets, informant-los sobre el nivell de qualitat que poden esperar dels serveis.
- Comprovar el grau de compliment per part de l’Ajuntament dels compromisos assumits i fomentar la millora continua per tal d’augmentar el grau de satisfacció dels ciutadans.